0
Twój koszyk
0,00 zł
Twój koszyk jest pusty

Korzyści z zakupów na Platformie B2B - przewodnik jak zamawiać

Korzyści z zakupów na Platformie B2B - przewodnik jak zamawiać

Zakupy na platformach B2B (business-to-business) stają się coraz bardziej popularne wśród firm poszukujących efektywnych sposobów na zaopatrzenie w 

potrzebne produkty i usługi. W tym artykule omówimy jak dokonać zakupów na platformie B2B, a także przedstawimy, jak nasza platforma może pomóc w

spełnieniu potrzeb hurtowników.

Dla kogo jest przeznaczona platforma B2B?


Platforma B2B jest idealnym rozwiązaniem dla firm które szukają oszczędności czasu w poszukiwaniu produktów indywidualnie - odwiedzając osobiście

różne hurtownie i dokonując bezpośrednich zakupów.  Platforma ma na celu wygodę. Zamawiając on-line wystarczy usiąść do komputera lub złożyć zamówienie

na telefonie.  Stworzona jest intuicyjnie i przeznaczona dla Hurtowników - Firm które zajmują się sprzedażą i dystrybucją. 

Jak zamawiać na sklepie studiocen.pl jako hurtownik?

Proces zamawiania na naszej platformie B2B został zaprojektowany tak, aby był jak najprostszy i najwygodniejszy dla hurtowników. Oto kroki, które należy podjąć:

Rejestracja i logowanie:

Zarejestruj się na naszej platformie: podaj swoje dane firmowe oraz dane do dostawy i napisz do nas e maila na adres: sklep@studiocen.pl z informacją o Twojej

rejestracji a my przypiszemy specjalnie dla Ciebie cennik hurtowy. 

Od tego momentu już widzisz niższe ceny i możesz zamawiać jako hurtownik. (poglądowe zdjęcie strony rejestracji).

1a   

Przeglądanie katalogu produktów i dodawanie produktów do koszyka: 

Przeglądaj bogaty katalog produktów, korzystając z filtrów i opcji wyszukiwania. Wybierz produkty, które chcesz zamówić i dodaj je do koszyka.

 

Produkty można dodać na 2 sposoby:

1. W lupce wystarczy wpisać kod produktu np. PD0030 lub nazwę pełną produktu np. Marker do cenówek kredowych ILLUMIGRAPH biały lub część nazwy po haśle np. Marker kredowy

2. Szukając bezpośrednio produktów wybierając dana kategorię. 

 

1b  


Składanie zamówienia:

Po wybraniu i dodaniu produktów do koszyka przejdź do koszyka, wprowadź niezbędne dane (jeśli już wcześniej zamówienie było składane to są zapamiętane) i złóż

zamówienie - panel intuicyjny wystarczy iść krok po kroku jak podpowiada system. 


Śledzenie zamówienia: Po złożeniu zamówienia otrzymasz e maila z podsumowaniem zamówienia oraz fakturę za zakupy. 

 

Jakie funkcje oferuje panel hurtowy klienta B2B?

Panel hurtowy klienta B2B to kluczowy element  umożliwiający firmom zarządzanie swoimi zamówieniami. Nasz panel hurtowy oferuje

następujące funkcje (poglądowe zdjęcie panelu klienta B2B).

3_(1)

Bezpośrednio po zalogowaniu wchodzimy w "Moje Konto" i mamy dostęp do panelu klienta. 

W panelu klienta możemy złożyć szybkie zamówienie przez dodawanie kodów produktu. W tym widoku możemy również szukać produktów które nas interesują przez

wybór kategorii produktów. Mamy tu dostęp do aktualnych promocji. Możemy również z tego poziomu dokonać zmiany danych firmy czy dokonać zmiany hasła do konta. 

Widoczny jest również bezpośredni kontakt telefoniczny i e mail do naszego opiekuna. 

 

Zarządzanie zamówieniami:

Możliwość składania i zarządzania zamówieniami w czasie rzeczywistym- widzisz dostępny stan

magazynowy produktów. Tu również są aktualne opisy produktów oraz ich zdjęcia. 


Historia zakupów: 

W tej zakładce jest dostęp do pełnej historii zakupów, co ułatwia analizę wydatków i planowanie przyszłych zamówień.

W tej zakładce można poszukać zamówienie po jego numerze, dacie czy statusie. 

Jeśli kupujesz zawsze ten sam produkt możesz wejść w poprzednie zamówienie - system przeliczy je i ponownie można w bardzo szybki sposób je sfinalizować a także

edytować o dodanie lub ujęcie produktu z listy. 

4-1 


Katalog produktów:

Intuicyjny katalog wyboru produktów, który ułatwia wyszukiwanie  potrzebnych artykułów. Wybór przez nazwę produktu, kod produktu

a także bezpośrednio przez kategorie sklepowe (tu samemu szukasz wg kategorii danego produktu).


Indywidualne ceny:

Firmy rejestrujące się na naszej platformie sprzedażowej mają dostęp do cennika hurtowego z  indywidualnym wypracowanym przez siebie rabatem. 


Zakupy na platformie B2B oferują wiele korzyści m.in. od ręki masz dostęp do stanu magazynowego, opisu produktów oraz zdjęć produktowych po możliwość

uzyskania lepszych warunków cenowych jako hurtownik. Nasza platforma B2B, z funkcjonalnym panelem hurtowym klienta, może być idealnym rozwiązaniem

dla firm poszukujących nowoczesnych i efektywnych sposobów na zarządzanie swoimi zamówieniami z dostępem o każdej porze dnia i wszędzie tam gdzie wystarczy

mieć tylko dostęp do sieci internetowej. 

 

Oferujemy również model dropshippingu dla naszych hurtowników - chcesz więcej szczegółów napisz: sklep@studiocen.pl

 

Ostatnio na blogu
Jak zwiększyć sprzedaż dzięki produktom reklamowym na Black Friday?
Jak zwiększyć sprzedaż dzięki produktom reklamowym na Black Friday?
Black Friday to wyjątkowy czas dla każdej marki i sklepu. W natłoku ofert i promocji kluczowe jest wyróżnienie...
Kalendarze na nowy rok 2025 – bogata oferta ściennych i książkowych
Kalendarze na nowy rok 2025 – bogata oferta ściennych i książkowych
Nowy rok zbliża się wielkimi krokami, a co za tym idzie, czas pomyśleć o odpowiednim kalendarzu na 2025 rok. W naszej...
Metkownice sklepowe: Jak wybrać najlepsze rozwiązanie dla Twojego Biznesu?
Metkownice sklepowe: Jak wybrać najlepsze rozwiązanie dla Twojego Biznesu?
W dzisiejszym konkurencyjnym świecie detalicznym, efektywność i organizacja są kluczowe dla sukcesu. Jednym z narzędzi...
Korzyści z zakupów na Platformie B2B - przewodnik jak zamawiać
Korzyści z zakupów na Platformie B2B - przewodnik jak zamawiać
Zakupy na platformach B2B (business-to-business) stają się coraz bardziej popularne wśród firm poszukujących efektywnych...
Zarządzaj plikami cookie

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej
Ustawienia regionalne
Lokalizacja
Język
Waluta